9 съвета за по-добър уебсайт

Всяка самоуважаваща се фирма днес има уебсайт. Това, обаче, изобщо не е достатъчно. Някои сайтове са просто безполезни – и за бизнеса, и за потребителите. А целта на сайта е да създава комуникация между фирмата и клиентите ѝ, да отговаря на въпросите им, да решава някои от проблемите им.

В крайна сметка, колкото и да е красив, сложен и скъп един уебсайт, ако той не работи за увеличаване печалбите на компанията и за удовлетворяване на клиентските нужди, то той трябва да бъде подобрен.

Ето няколко съвета какво още му трябва на сайта ви, за да е още по-полезен.

1. Сайтът трябва да е бърз

Не карайте посетителите в него да чакат прекалено много, докато се зареди страницата. Дори 1 секунда по-бавно зареждане може да намали активното взаимодействие на хората със сайта със 7%.

2. Адаптивен дизайн / мобилна версия

Много от потребителите ще гледат сайта ви през смартфон или таблет с различен размер на екрана. Нека да виждат добре това, което им показвате. Не ги карайте да увеличават, за да прочетат текста, или да въртят екрана.

3. Кажете колко е уникално вашето бизнес предложение

Нека се набива на очи. Предлагате безплатна доставка, 24-часово обслужване, промоции, разпродажби – сложете всичко това още на първата страница.

4. Улеснете потребителите да направят това, което искате

  • Ако продавате през сайта си, нека процесът на продажба да е максимално опростен и лесен – само с няколко клика всичко да приключи.
  • Ако искате да се запишат за бюлетина ви с новини и нови продукти, осигурете им голямо поле за абониране.
  • Ако искате да сте им полезни, формулярът за запитване е задължителен. Както и вашата обратна връзка след това.

5. Дайте на потенциалните си клиенти причини да ви се доверят

Такива са отзивите на клиенти, референциите от партньори, сертификати, политики за сигурност на данните, списък с клиенти, списък с партньори, членство в браншови организации, участие в еко и благотворителни инициативи. Всяко едно от тези неща вдъхва доверие.

Колкото повече от тях посочите в сайта си, толкова повече доверие!

6. Осигурете бърза комуникация

Хората не искат да губят време да ви търсят данните за контакт. Функцията чат или лесно видими телефони са добри решения.

7. Подобрете текстовете

Ако продавате нещо, го обяснете много добре в текстовете. Дайте на потребителите цялата им необходима информация. Ако не можете да се справите сами с това, наемете копирайтър.

8. Подобрете заглавията

Знаете, че потребителите кликат на атрактивните и разбираеми заглавия, нали?

9. Време да вградите видеоклипове в сайта…

…защото 80% от посетителите ги гледат. Видеото ангажира повече от текста и времето, прекарано на страницата и в сайта изобщо чувствително се увеличава.

Може да разчитате на Magic Creative за корекции или изработка на уебсайт.Запишете се за безплатна консултация.

Back to top