Facebook променя чатбот разрешенията за абонаментни съобщения от 31-ви декември.

След 31-ви декември всички абонаментни съобщения ще трябва да преминат през процес на одобрение.

Стандартни и абонаментни съобщения

Така наречените чатботове изпращат два вида съобщения: стандартни и абонаментни.

Стандартните могат да включват промоционално съдържание, но се изпращат само по време на 24-часов прозорец. Той се нулира всеки път, когато потребител се свърже с бизнеса.

Абонаментните съобщения не могат да се използват за промоционални цели, а обикновено съдържат новини. Те също намират място в приложения за продуктивност и персонални тракери. Освен това, 24-часовият прозорец не важи за тях.

Какви са промените?

До този момент, ако вашият чатбот е одобрен за изпращане на абонаментни съобщения, то нямате нужда от допълнителни позволения. Това означава, че разрешението е предоставено на ниво приложение.

След 31-ви декември обаче всички Facebook страници, които изпращат подобни съобщения, ще трябва да получат одобрение на ниво страница като преминат през следните стъпки:

  • Отворете Настройки на страницата> Messenger
  • Под "Абонаментни съобщения" в секцията "Разширени настройки за съобщения" кликнете върху бутона "Заявка."

След това ще получите формуляр, който изисква следната информация:

  • Примерно съобщение
  • Кратко описание на начина, по който вашата страница ще използва абонаментните съобщения
  • Кратко видео, което показва как хората ще започнат разговор с вашия чатбот
  • Примери за абонаментни съобщения, които ботът ще изпрати
  • Кой от трите допустими случая на използване на абонаментни съобщения се отнасят за бота
  • Потвърждение, че ботът няма да изпраща промоционално съдържание и ще спазва всички политики на Facebook, както и обществените стандарти

Страници, които не преминат през горепосочения процес за кандидатстване, няма да могат да изпращат абонаментни съобщения след 31-ви декември.

 

Източник: searchenginejournal.com

Back to top