Facebook въведе стикери в коментарите към постовете

Често пишем за най-голямата социална мрежа – Facebook – но причини за това има.

  • На първо място, тя е най-голямата. :)
  • На второ, покрай нея винаги се случва нещо ново и интересно.
  • На трето, всяко ново нещо касае почти всеки човек на планетата… Вие познавате ли някой, който няма Facebook профил?

И така, след всички тези години, Facebook най-накрая въведе стикери. Стикери в коментарите под постовете. Вместо думи. Ще бъде просто велико! Или „велико“?

Всъщност, Facebook отдавна въведе стикерите – през април 2013 г. Но досега те бяха запазена марка само на личните съобщения. Сега социалната мрежа ги направи достъпни и за таймлайн постовете, позволявайки на потребителите да изразяват мненията си чрез анимирани котета, усмивки или нещо друго, налично в Sticker Store на Facebook.

За съжаление (или за щастие), тези стикери няма да повишат ангажираността към вашия бранд, тъй като те не са валидни за използване в страници към момента. Само за профили.

Лично според нас, кичът ще е прекалено голям – представяте ли си как ще изглежда стената ви в социалната мрежа съвсем скоро? Усмихнато човече, разплакано човече, изплезено човече, влюбено човече, редуващи се с усмихнато коте, легнало коте и т.н. и т.н.

Ще поживеем и ще видим, както се казва.

Е, какво ще кажете за новата промяна във Facebook? Харесва ли ви? Ще се възползвате ли от стикерите или по-скоро ще св въздържате? Споделете в коментарите.

Ако този текст ви е харесал или мислите, че е полезен, споделете го.

Back to top