Google интегрира нови инструменти в рекламната платформа Adwords

Мобилното представяне продължава да бъде фокусът на вниманието за специалистите по дигитален маркетинг. Това съвсем не е случайност. Днес потребителите посягат към мобилните си устройства за всичко - работа, лични контакти, покупки, полезни съвети или просто за убиване на малко време. Нищо не увеличава ползите от сърфирането в интернет така както откриването на интересни и полезни неща, за което допринасят персонализираните рекламни банери, специално подбрани от интернет търсачките въз основа на поведението ни в Мрежата.

За да могат рекламите да достигнат до правилната аудитория от потенциални клиенти, заслуга имат няколко специализирани онлайн инструмента. Те ви позволяват да управлявате маркетинговата си кампания по особено интелигентен начин. С оглед повишаване на ефективността на рекламите в интернет, Google обявиха, че подготвят сериозни подобрения за платформата AdWords, които включват внедряването на два изключително полезни инструмента – Optimize и Surveys 360.

Достъпният за безплатно ползване Google Optimize носи големи ползи за специалистите по маркетинг. Той дава възможност за анализ върху цялостното представяне на уеб сайта с цел откриване на проблеми и слаби страни.



Интегрирането му с платформата AdWords ви дава шанса бързо и лесно да създавате и тествате различни версии на начални страници и да ги комбинирате с различни AdWords реклами, персонализирани съобразно нуждите на конкретни аудитории и групи потребители и по ключови думи. Например, при рекламна кампания на оферта за семейна почивка, инструментът Optimize ви помага да проверявате коя начална страница с изображение на усмихнати семейства с деца изглежда най-въздействаща. Казано по-просто, Optimize открива вариантите на начални страници, които най-добре подхождат на вашия бизнес, като по този начин ви помага да извличате максимални ползи от рекламните кампании.

Инструментът Surveys 360 улеснява изготвянето на проучвания за анализ на потребителски вкусове и интереси. С него може да намирате конкретно зададени групи потребители и да получавате резултатите от проучването в рамките на няколко дни.

Surveys 360

Интегрирането на Surveys 360 с платформата AdWords способства за лесното таргетиране на различни аудитории интернет потребители, което ви дава чудесна възможност да разберете какво мотивира реакциите към рекламите на вашите продукти или услуги.

Интегрираните инструменти ще бъдат достъпни само в платените си версии. На този етап безплатното ползване не влиза в плановете на Google.

Back to top