Как да изградите бранд популярност за вашия бизнес

Когато говорим за маркетинг на бизнеса ви, възможностите са много. Нормално е да не знаете от къде трябва да започнете или какви канали трябва да използвате, за да постигнете най-добри резултати. За съжаление, еднозначни отговори на тези въпроси няма, защото всеки бизнес е различен. Все пак, за да ви улесним, ви предлагаме да разгледате тази инфографика, в която са включени 6 фактора, на които да обърнете внимание при изграждане на бранд популярност за вашия бизнес.

1. Възползвайте се от интернет и социалните мрежи

Facebook и Twitter са най-популярните социални мрежи и с най-голямо значение пред търсачките. Те дават най-качествени социални сигнали за SEO.

2. Трябва да познавате платформите

Facebook

  • Всеки месец хората прекарват по 6.35 часа във Facebook.
  • Facebook отчита 3,200,000,000 харесвания и коментари всеки ден.
  • 1 милиард са активните потребители всеки месец.
  • 50% от потребителите преглеждат Facebook профила си всеки ден.
  • 2% от потребителите използват Facebook предимно за биснес, 37% го ползват за биснес и лични контакти, а 42% – само за лична комуникация.

Instagram

  • Instagram има над 200 милиона активни потребители.
  • В приложението Instagram има над 16 милиарда споделени снимки.
  • Instagram събира 1 милиард харесвания на ден.
  • 10% от мъжете и 16% от жените използват Instagram.
  • 28% от потребителите са междy 18-29 годишни.
  • 14% от потребителите са междy 30-49 годишни.

Pinterest

  • Един от шест души в интернет използва Pinterest – това са 15% от интернет потребителите.
  • 18% от потребителите в Pinterest имат поне $75,000 годишен доход.
  • 2% от потребителите използват Pinterest предимно за бизнес, 16% – за бизнес и лични цели, а 14% – само за лично предназначение.

Pinterest е втората социална мрежа (след Facebook), която препраща потребителите си директно към корпоративните сайтове, които се линкват в нея.

Twitter

  • Тук са регистрирани 645,750,000 активни потребители.
  • Всеки ден има 2.1 милиарда заявки за търсене през търсачката на Twitter.
  • 6% от потребителите използват Twitter за бизнес, 36% – за бизнес и лични цели, 20% – за лична употреба.

Блогове

  • 140 милиона са читателите на блогове в Америка.
  • 31.1% от потребителите споделят, че блоговете влияят на решенията им за покупка.
  • 57% от търговците са намерили нови клиенти чрез блоговете си.

Реални ползи на социалните мрежи

  • показване на вашата марка
  • изграждане на отношения „биснес-клиент“
  • увеличаване на показването
  • силното онлайн присъствие повишава доверието в компанията
  • доверие в марката
  • увеличаване на продажбите
  • позволяват на фирмите да имат достъп до клиентските отзиви и коментари
  • ползи за трафика към сайта и за SEO
  • намаляване на разходите

Въздействието на социалните мрежи върху поведението на потребителите

  • 33% от потребителите използват социалните мрежи, за да намират нови продукти, услуги и марки
  • 86% от търговците признават, че социалните мрежи играят важна роля в техния биснес
  • 75% от търговците, ползващи социалните мрежи, са забелязали увеличение на трафика за последните три години
  • 89% от бизнесите, които използват социалните мрежи в техния маркетинг, виждат увеличение на показването си

Защо социални мрежи?

  • 52% от компаниите посочват, че социалните мрежи са най-важният фактор в изграждането на отношенията междy клиентите и мениджмънта на компанията.
  • 82% от купувачите заявяват, че имат повече доверие на компаниите, които са активни в социалните мрежи.

3. Маркетинг чрез съдържание

  • 77% от търговците споделят, че маркетингът чрез съдържанието увеличава трафика на сайта им.
  • Според 71% от търговците, контент маркетингът е подобрил класирането на сайта в органичното търсене.

4. Видове съдържание

E-mail бюлетини
  • ниска цена (евтини)
  • спестяват време
  • 90% от потребителите споделят, че проверяват пощата си редовно
Безплатно съдържание
  • помага за увеличаване споменаването на бранда
  • помага за нарастване на списъците с имейл акаунти
Изображения (снимки, картинки, инфографики)
  • уебсайтовете, които съдържат завладяващи изображения, имат 94% повече посетители, отколкото сайтовете, съдържащи само текст
  • ползването на изображения осигурява 37% увеличение на публикуването във Facebook и 14% увеличение на броя на посетените страници с новини
Видео
  • потенциално може да се достигне до широка публика
  • потенциал за реклама на бранда
  • 53% от купувачите споделят, че когато гледат видео, те са по-уверени за бъдещите си покупки

5. Оптимизация за търсачки (SEO)

  • SEO повишава продажбите средно с 14.6%
  • търсачките създават най-голям трафик към контент-ориентирани сайтове
  • търсачките довеждат 4 пъти повече трафик на сайта, отколкото социалните мрежи

6. Откроете се

  • Бъдете последователни. Използвайте едно и също лого/изображение за всичко и навсякъде.
  • Осигурете стойност.
  • Ангажирайте се с клиенти, използвайки различни платформи.

Заключение

Когато говорим за изграждане на бранд популярност на вашата компания, методът, който работи най-добре, е маркетингът чрез съдържанието. Въпреки че това е свързано с много работа и са необходими поне шест месеца, за да се постигне някакъв ефект, доказано е, че това осигурява най-голяма ROI (възвращаемост на инвестициите).

Ако търсите начин вашият бизнес и бранд да растат и да се развиват без да губите много време, най-добре е да започнете от социалните мрежи, като Twitter и Facebook.

– Източник: quicksprout.com
Back to top