Превърнете посетителите си в клиенти и увеличете продажбите си
16+ ревюта
22+ ревюта
32+ ревюта
УСЛУГИ » ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПРОДАЖБИ В ОНЛАЙН МАГАЗИН
Пренасочете стратегиите и постигнете целите си
Оптимизацията на продажби в онлайн магазин, известно също като CRO или Conversion Rate Optimisation, е систематичен процес на тестване и оптимизиране на елементите на вашия уебсайт. Това включва ревизия и А/Б тест на всички бутони с призив за действие (CTA), съдържание и дизайн на уебсайта с цел увеличаване на процента посетители на сайта, които изпълняват желаната цел – продажба.
При дефинирането на тази концепция, често използваме данните от покупките като мерило за успех. Целите и показателите на CRO обаче се различават в зависимост от различните браншове. В зависимост от вашите маркетингови нужди и цели, има различни CRO цели, които можете да приложите за вашия бизнес, от които:
Продажби ; Споделяния в социалните мрежи; Изпращане на формуляри; Инсталиране на приложения; Щраквания върху CTA бутони; Записвания за бюлетини
Оптимизирането на продажби няма да е ефективно, ако не бъдат впуснати най-добрите практики, за да направим вашите CRO маркетингови цели приложими и измерими. Взимайки под внимание какво искате да постигнете с вашия уебсайт, е важно да разберем изискванията на вашата аудитория и да стартираме маркетингови кампании с правилно послание и насоченост, които да доведат до траен растеж. По този начин ще привлечем и свържем с вашия бизнес повече хора, които да следват и изпълняват зададените от вас желани действия.
В процеса на работа над оптимизацията на продажби тясно следим конкретни CRO показатели, които показват резултата от нашите усилия.
Кои са тези CRO показатели ?
Показателите за оптимизация на продажбите се проследяват по време на CRO тестване. Te определят ефективността на уебсайта ви и идентифицират възможностите за оптимизиране на продажбената фуния и маркетинга.
CRO показателите включват:
Фактор, който показва процент потребители, които напускат сайта ви без да са предприели някакво действие в него.
Събитие, при което онлайн потребител влиза в уебсайт от външен източник, като например платена кампания, SEO или публикация в социални медии. Колкото повече хора попаднат на вашия уебсайт, толкова по-големи са шансовете ви да подобрите своя CR.
Този показател показва броя кликове, които вашата реклама получава, разделен на броя показвания. На маркетинг език, визуализира колко добър е рекламния актив, било то текст или изображение.
Този показател проследява кои страници от вашия сайт са най-посещавани, което помага за предоставянето на по-точна информация.
Скоростта на вашия сайт е изклютелно важен фактор. Потребителите търсят бързо да стигнат до нужната за тях информация, всяко една забавяне или объркване може да ги накара да излязат от сайта ви.
CRO преди всичко е начин да развиете вашата компания. Поради това ние ще наблюдаваме в дълбочина всички показатели, за да видим каква е възвръщаемостта на вашата инвестиция.
Следенето на продажбите е от фундаментално значение. Чрез него разбираме какво изисква пазарът, за да му предложим правилния продукт или услуга.
Този показател дава информация за типа профил на вашите посетители и тяхното поведение, за да можем да проследим превръщането им в клиенти.
Кой е момента или кое е мястото, в което посетителите решават да излязат да уебсайта ви? Преминаваме през подробен анализ, наблюдение и проследяване за по-добра оптимизация.
CPC или цена на действие (CPA) показва колко ви струва един нов клиент. Добрата оптимизация автоматично довежда до по-малка инвестиция.
Достигнете до пазарната си ниша и клиенти със стабилно социално присъствие
Ние от Magic Creative можем да се похвалим с едни от най-добрите резултати в сектора на CRO услугите и най-доброто доказателство за това са нашите клиенти.
Заедно с партньорите от платформата за форекс търговия имахме предизвикателство да увеличим значително лийдовете за 6 от държавите, в които оперираха.
След внимателен анализ стана ясно, че целият път на потребителя от виждането на рекламата до осъществяването на обаждането е бил погрешен!
Трябваше да направим изцяло нов сайт с ясна и обмислена маркетингова фуния за всичките 6 пазара. След пускането на новия сайт и преструтурирането на рекламните кампании, постигнахме 380% увеличаване на броя на клиенти и 30% спад на цената на кликване за по-малко от седмица.
Рекламите подобриха своя CTR с 89% и престоя на потребителите в сайта се увеличи с 240%.
„За нас беше важно да работим с професионалисти, които знаят какво правят и внасят ентусиазъм и желание във всяко едно действие. Това е екип, който разбира нашите нужди и ни дава дори повече от това. Комуникативните умения и отношение ни спечелиха и всеки ден сме благодарни на Magic Creative за техните усилия! Надяваме се да продължим да растем заедно!“
Покажете стойността на вашата марка и изградете доверие онлайн
Одита е основен процес, когато става дума за CRO. Чрез Google Analytics и други подобни инструменти, ние наблюдаваме как вашият сайт е повлиян от всяко действие. Нашият екип се грижи за това да проследява как изглежда вашата целева страница, какъв е профилът на посетителите на сайта и колко извършени транзакции има.
За нас е важно да намираме решения за възникнали проблеми и слаби места във вашия сайт. Поради тази причина използваме сплит тестовете, които ни помагат да разберем по-задълбочено и ясно нуждите на вашия сайт, за може да ги разрешим навреме. Постигаме това чрез тестване на различни методи и изпробвани техники.
Google Analytics е един от най-добрите платформи за следене на вашият уебсайт и как той се справя онлайн. Нашите експерти непрекъснато наблюдават и анализират получените данни и следят поведението на вашите посетители и клиенти.
Heat maps са чудесен начин да представим всичко, свързано с потребителите - интереси, поведение и търсене, така че да можем да разберем от какво имат нужда и как може да им го предоставим. В зависимост от тези статистики, нашите експерти извършват индивидуални промени в методите за призив към действие на съдържанието и графичното оформление.
При необходимост, създаваме удобен и привлекателен за потребителя дизайн - ключов фактор, който може да удвои посетителите на вашия сайт. Въпреки че силата на дизайна понякога се пренебрегва, структурата на сайта и позицията на бутоните на CTA са едни от водещите елементи за най-добро потребителско изживяване в сайта, към което се стремим.
Комбинирането на SEO с услугите за оптимизация на продажбите, довежда до повече продажби и увеличава трафика от нови клиенти. Нашите специалисти ще работят, за да тестват и подобрят всеки един елемент и детайл от вашия уебсайт, така че съдържанието да отговаря на нуждите на вашите посетители.
Важно е да наблюдаваме поведението на потребителите и тяхната пътека. Това е от съществено значение, за да превърнем възможно най-много от тях в купувачи. Ще анализираме всяка една тяхна стъпка и кликване и ще следим най-често срещаните им нужди, което ще подобри потребителското преживяване.
Съдържанието е това, което държи интереса на посетителя. Трябва да е впечатляващо и да подтиква към действие, а това не винаги е толкова лесно постижимо. Нашите специалисти са опитни и знаят какво работи и какво очакват вашите клиенти, така че ние ще се погрижим да ги привлечем, заинтригуваме и превърнем в лоялни потребители.
Отключете растежа на вашия бизнес, използвайки доказани практики
Magic Creative се занимава с CRO от над 15 години. От 2007 г. насам нашата агенция е трансформирала редица онлайн магазини, правейки ги едни от най-добрите на пазара.
Ето как можем да ви помогнем:
Ние не само ще превърнем вашия сайт в една добре смазана машина. Нещо повече, нашият екип ще се погрижи за професионалното ви позициониране и Реклама с предоставяне на експертно индивидуало отношение за услуги като: Google Ads, SEO, Social Media маркетинг и мениджмънт, имейл маркетинг и това е само началото!
Методите, които използваме за оптимизиране на вашия уебсайт, са доказани и изпитани във времето. Ще ги приспособим към вашите цели и визия, за да отговорим на проблемите, които ви дърпат назад. Заедно с това ще проследяваме всички данни и ще ви информираме за всяко движение.
Нашите експерти използват различни инструменти за откриване и коригиране на възникналите проблеми, които ви пречат по пътя към успеха. По време на съвместната работа ще получавате ценни и утвърдени съвети, с които ще успеем да намерим работещата формула, която най-добре ще развие онлайн бизнеса ви.
Специално за вас ще изградим подробна стратегия, която ще свърже целия маркетинг микс от канали и уебсайт по най-добрия възможен начин, за да умножим растежа ви. Онлайн бизнеса не търпи хаос и липса на хомогенност.
Ние сме утвърдена CRO агенция. Успехът на нашите клиенти е истинско доказателство за това. Имате нужда от експертен отговор на въпроса: "Какъв е правилния за нас Call to action?" или как да подобрим своя Conversion Rate? Нашите консултанти ще ви помогнат за това. Заявете обаждане още днес.
Фирмите с висок CR изпълняват 50% повече A/B тестове от останалите. Това доказва, че A/B тестинга не е еднократна маркетинг услуга. Тенденциите и поведението на потребителите непрекъснато се променят. За да сте сигурни, че ще останете на върха на конкуренцията, вашият уебсайт и дизайн трябва да се адаптират постоянно.