Magic Creative

+359 877 065 466

Оптимизация на Продажби (CRO)

Превърнете посетителите си в клиенти и увеличете продажбите си

5/5

16+ ревюта

5/5

22+ ревюта

5/5

32+ ревюта

УСЛУГИ » ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПРОДАЖБИ В ОНЛАЙН МАГАЗИН

Какво представлява оптимизацията на продажби?

Пренасочете стратегиите и постигнете целите си

Оптимизацията на продажби в онлайн магазин, известно също като CRO или Conversion Rate Optimisation, е систематичен процес на тестване и оптимизиране на елементите на вашия уебсайт. Това включва ревизия и А/Б тест на всички бутони с призив за действие (CTA), съдържание и дизайн на уебсайта с цел увеличаване на процента посетители на сайта, които изпълняват желаната цел – продажба.

При дефинирането на тази концепция, често използваме данните от покупките като мерило за успех. Целите и показателите на CRO обаче се различават в зависимост от различните браншове. В зависимост от вашите маркетингови нужди и цели, има различни CRO цели, които можете да приложите за вашия бизнес, от които:

Продажби ; Споделяния в социалните мрежи; Изпращане на формуляри; Инсталиране на приложения; Щраквания върху CTA бутони; Записвания за бюлетини

Оптимизирането на продажби няма да е ефективно, ако не бъдат впуснати най-добрите практики, за да направим вашите CRO маркетингови цели приложими и измерими. Взимайки под внимание какво искате да постигнете с вашия уебсайт, е важно да разберем изискванията на вашата аудитория и да стартираме маркетингови кампании с правилно послание и насоченост, които да доведат до траен растеж. По този начин ще привлечем и свържем с вашия бизнес повече хора, които да следват и изпълняват зададените от вас желани действия.

В процеса на работа над оптимизацията на продажби тясно следим конкретни CRO показатели, които показват резултата от нашите усилия.

Кои са тези CRO показатели ?

Показателите за оптимизация на продажбите се проследяват по време на CRO тестване. Te определят ефективността на уебсайта ви и идентифицират възможностите за оптимизиране на продажбената фуния и маркетинга.

CRO показателите включват:

Bounce Rate

Фактор, който показва процент потребители, които напускат сайта ви без да са предприели някакво действие в него.

Entrance

Събитие, при което онлайн потребител влиза в уебсайт от външен източник, като например платена кампания, SEO или публикация в социални медии. Колкото повече хора попаднат на вашия уебсайт, толкова по-големи са шансовете ви да подобрите своя CR.

Click-through Rate (CTR)

Този показател показва броя кликове, които вашата реклама получава, разделен на броя показвания. На маркетинг език, визуализира колко добър е рекламния актив, било то текст или изображение.

Брой страници на посещение

Този показател проследява кои страници от вашия сайт са най-посещавани, което помага за предоставянето на по-точна информация.

Време за зареждане на страницата

Скоростта на вашия сайт е изклютелно важен фактор. Потребителите търсят бързо да стигнат до нужната за тях информация, всяко една забавяне или объркване може да ги накара да излязат от сайта ви.

Възвръщаемост на инвестицията (ROI)

CRO преди всичко е начин да развиете вашата компания. Поради това ние ще наблюдаваме в дълбочина всички показатели, за да видим каква е възвръщаемостта на вашата инвестиция.

Генерирани потенциални клиенти

Следенето на продажбите е от фундаментално значение. Чрез него разбираме какво изисква пазарът, за да му предложим правилния продукт или услуга.

Трафик в уебсайта

Този показател дава информация за типа профил на вашите посетители и тяхното поведение, за да можем да проследим превръщането им в клиенти.

Exit Rate

Кой е момента или кое е мястото, в което посетителите решават да излязат да уебсайта ви? Преминаваме през подробен анализ, наблюдение и проследяване за по-добра оптимизация.

Цена на конверсия (CPC)

CPC или цена на действие (CPA) показва колко ви струва един нов клиент. Добрата оптимизация автоматично довежда до по-малка инвестиция.

CRO агенция, която осигурява измерими подобрения

Достигнете до пазарната си ниша и клиенти със стабилно социално присъствие

Ние от Magic Creative можем да се похвалим с едни от най-добрите резултати в сектора на CRO услугите и най-доброто доказателство за това са нашите клиенти.

+380% увеличаване на броя лийдове

Заедно с партньорите от платформата за форекс търговия имахме предизвикателство да увеличим значително лийдовете за 6 от държавите, в които оперираха.

След внимателен анализ стана ясно, че целият път на потребителя от виждането на рекламата до осъществяването на обаждането е бил погрешен!

Трябваше да направим изцяло нов сайт с ясна и обмислена маркетингова фуния за всичките 6 пазара. След пускането на новия сайт и преструтурирането на рекламните кампании, постигнахме 380% увеличаване на броя на клиенти и 30спад на цената на кликване за по-малко от седмица.
Рекламите подобриха своя CTR с 89% и престоя на потребителите в сайта се увеличи с 240%.

От клиента:

„За нас беше важно да работим с професионалисти, които знаят какво правят и внасят ентусиазъм и желание във всяко едно действие. Това е екип, който разбира нашите нужди и ни дава дори повече от това. Комуникативните умения и отношение ни спечелиха и всеки ден сме благодарни на Magic Creative за техните усилия! Надяваме се да продължим да растем заедно!“

Нашите услуги за оптимизация на продажби

Покажете стойността на вашата марка и изградете доверие онлайн

CRO
Одит

Одита е основен процес, когато става дума за CRO. Чрез Google Analytics и други подобни инструменти, ние наблюдаваме как вашият сайт е повлиян от всяко действие. Нашият екип се грижи за това да проследява как изглежда вашата целева страница, какъв е профилът на посетителите на сайта и колко извършени транзакции има.

A/B Тестове

За нас е важно да намираме решения за възникнали проблеми и слаби места във вашия сайт. Поради тази причина използваме сплит тестовете, които ни помагат да разберем по-задълбочено и ясно нуждите на вашия сайт, за може да ги разрешим навреме. Постигаме това чрез тестване на различни методи и изпробвани техники.

Google
Анализ

Google Analytics е един от най-добрите платформи за следене на вашият уебсайт и как той се справя онлайн. Нашите експерти непрекъснато наблюдават и анализират получените данни и следят поведението на вашите посетители и клиенти.

Heat Maps
Testing

Heat maps са чудесен начин да представим всичко, свързано с потребителите - интереси, поведение и търсене, така че да можем да разберем от какво имат нужда и как може да им го предоставим. В зависимост от тези статистики, нашите експерти извършват индивидуални промени в методите за призив към действие на съдържанието и графичното оформление.

Дизайн и разработка на уебсайт

При необходимост, създаваме удобен и привлекателен за потребителя дизайн - ключов фактор, който може да удвои посетителите на вашия сайт. Въпреки че силата на дизайна понякога се пренебрегва, структурата на сайта и позицията на бутоните на CTA са едни от водещите елементи за най-добро потребителско изживяване в сайта, към което се стремим.

Оптимизация за търсачката (SEO)

Комбинирането на SEO с услугите за оптимизация на продажбите, довежда до повече продажби и увеличава трафика от нови клиенти. Нашите специалисти ще работят, за да тестват и подобрят всеки един елемент и детайл от вашия уебсайт, така че съдържанието да отговаря на нуждите на вашите посетители.

Анализ на поведението на потребителите

Важно е да наблюдаваме поведението на потребителите и тяхната пътека. Това е от съществено значение, за да превърнем възможно най-много от тях в купувачи. Ще анализираме всяка една тяхна стъпка и кликване и ще следим най-често срещаните им нужди, което ще подобри потребителското преживяване.

Изграждане на съдържание

Съдържанието е това, което държи интереса на посетителя. Трябва да е впечатляващо и да подтиква към действие, а това не винаги е толкова лесно постижимо. Нашите специалисти са опитни и знаят какво работи и какво очакват вашите клиенти, така че ние ще се погрижим да ги привлечем, заинтригуваме и превърнем в лоялни потребители.

Защо да изберете Magic Creative за вашата CRO агенция?

Отключете растежа на вашия бизнес, използвайки доказани практики

Magic Creative се занимава с CRO от над 15 години. От 2007 г. насам нашата агенция е трансформирала редица онлайн магазини, правейки ги едни от най-добрите на пазара.

Ето как можем да ви помогнем:

Цялостна грижа за Вашия Онлайн Бизнес

Ние не само ще превърнем вашия сайт в една добре смазана машина. Нещо повече, нашият екип ще се погрижи за професионалното ви позициониране и Реклама с предоставяне на експертно индивидуало отношение за услуги като: Google Ads, SEO, Social Media маркетинг и мениджмънт, имейл маркетинг и това е само началото!

Персонализирани услуги за
оптимизиране на продажбите

Методите, които използваме за оптимизиране на вашия уебсайт, са доказани и изпитани във времето. Ще ги приспособим към вашите цели и визия, за да отговорим на проблемите, които ви дърпат назад. Заедно с това ще проследяваме всички данни и ще ви информираме за всяко движение.

Експертен опит

Нашите експерти използват различни инструменти за откриване и коригиране на възникналите проблеми, които ви пречат по пътя към успеха. По време на съвместната работа ще получавате ценни и утвърдени съвети, с които ще успеем да намерим работещата формула, която най-добре ще развие онлайн бизнеса ви.

Балансиран
подход

Специално за вас ще изградим подробна стратегия, която ще свърже целия маркетинг микс от канали и уебсайт по най-добрия възможен начин, за да умножим растежа ви. Онлайн бизнеса не търпи хаос и липса на хомогенност.

История,
която говори

Ние сме утвърдена CRO агенция. Успехът на нашите клиенти е истинско доказателство за това. Имате нужда от експертен отговор на въпроса: "Какъв е правилния за нас Call to action?" или как да подобрим своя Conversion Rate? Нашите консултанти ще ви помогнат за това. Заявете обаждане още днес.

Постоянен
CRO Одит

Фирмите с висок CR изпълняват 50% повече A/B тестове от останалите. Това доказва, че A/B тестинга не е еднократна маркетинг услуга. Тенденциите и поведението на потребителите непрекъснато се променят. За да сте сигурни, че ще останете на върха на конкуренцията, вашият уебсайт и дизайн трябва да се адаптират постоянно.