16+ ревюта
22+ ревюта
32+ ревюта
Tochici е фирма, която е най-известна с веригата си магазини в София от началото на 2020 г. Компанията предлага основно дрехи за бебета и деца под 16 години.
ссКогато Tochici се обърнаха към нас, те работеха с онлайн реклама от няколко месеца. До този момент те не бяха разчитали до голяма степен на онлайн продажбите.
За нас поемането на рекламата за бизнес като Tochici беше огромно предизвикателство, но и привилегия. Нашата задача беше не само да увеличим продажбите, но и да създадем пълно онлайн присъствие и визуална идентичност на марката.
Искахме да им помогнем да порастнат експоненциално. Всяка част от дизайна на фирмата представлява частица, която я отличава и казва на потребителя какво да очаква. За да постигнем най-добрия имидж на магазина, направихме проучване на нишата, както и на конкурентите в страната и извън нея.
За постигането на страхотен резултат помогнаха не само маркетинговите стратегии, но и висококачествените дизайни, които създадохме. Добрата визия на дизайна може да бъде много убедителна. Клиентът може просто да избере даден продукт заради начина, по който изглежда дизайнът. Правилното разбиране на визуалната идентичност може да помогне на всеки един бизнес да постигне по-голям успех.
Партньорът ни оперира в сферата на услугите. Това, което бизнесът му предлага е подходящо както за B2B, така и за B2C клиенти. Нашата съвместна работа започна през 2021г.
Клиентът е работил с предходна рекламна агенция, като при работата с тях резултатите не са били задоволителни и това е довело до нерантабилност на бизнеса, буквално на крачка от фалит.
Дефинирахме ключови отправни точки и предизвикателства, на които да наблегнем при изграждане на нова стратегия за реклама:
Основна цел на бизнеса:
Заварихме акаунта на клиента с 1 кампания, в която бяха пръстнати общи ключови думи за всяка от предлаганите услуги. Всички хаотично разположени ключови думи отвеждаха потребителя към един и същ краен адрес, което беше крайно неефективно, за което говореха влошения Bounce rate, Conversion rate и CTR.
74% РЪСТ ОЩЕ ЗА ПЪРВИТЕ 2 МЕСЕЦА!
В следващите редове ще ви представим резултатите, които постигнахме още през първите ни два месеца работа с нов клиент, който се свърза с нас за помощ в развитието на неговия онлайн магазин.
За нас е от голямо значение да запазим анонимността на нашия клиент, по тази причина няма да използваме имена или конкретни числа, но ще ви представим достатъчно описателно целия процес и резултатите, до които той доведе. Той има успешна мрежа от физически обекти и онлайн магазин. Предлага голямо разнообразие от модни артикули – дрехи и аксесоари. Нашата съвместна работа започна през март 2023 година. Сблъскахме се с няколко предизвикателства, които успешно преодоляхме още в началото на нашето партньорство.
За да постигнем желаните резултати, извършихме обстоен анализ на предишните маркетингови подходи. Това включваше преглед на използваните маркетингови канали, техническия аспект на уебсайта, проучване на ключовите метрики и анализ на връзките между сайта и платформите за реклама.
Използвахме комплексен подход за идентифициране и сегментиране на целевите аудитории на клиента. Извършихме подробно изследване на поведението, предпочитанията и демографските характеристики на потенциалните клиенти.
Извършихме консултации с клиента, където обсъдихме техните цели, ценности и мисия. Анализирахме бизнес модела им и изградихме дългосрочна стратегия, насочена към постигане на растеж и повишаване на конкурентното предимство.
Създадохме стратегия за мултиканално маркетиране, използвайки: Facebook Ads, Google Ads и имейл маркетинг. Чрез оптимизация на рекламните кампании, успяхме да постигнем по-голяма видимост и ангажираност на аудиторията. Използвайки имейл маркетинг, създадохме персонализирани и целенасочени съобщения, които увеличиха ефективността и конверсиите.
Клиентът разполага с години опит в онлайн търговията. Въпреки началния си краткосрочен растеж, бизнесът влиза в период на застой. Клиентът е имал трудности с рекламата и продажбите сред които: нерентабилност, нисък оборот, слаб conversion rate, незадоволителни стойности на средна покупка и други. А ето и повече подробности за проблемите, с които се сблъскахме:
Отсъствие на дефинирана стратегия за позициониране на бранда, определение на целева аудитория, създаване на конкурентно предимство и установяване на ясни цели.
Недостатъчно използване на иновативни и креативни идеи при създаването на рекламни материали.
Незадоволителна употреба на данните от рекламните кампании за извличане на ценна информация и вземане на добре обосновани решения за оптимизация.
Липса на прецизност при определението на целевата аудитория, което води до некачествени потребители или нискокачествен трафик.
Несъответствие между предлаганото съдържание и нуждите, интересите и предпочитанията на целевата аудитория.
Ако ти имаш онлайн бизнес и не си сигурен кой е правилният подход или не си доволен от резултатите си до момента, не се колебай, а си запиши час за среща с нас още сега!
Клиентът ни е един от най-разпознаваемите онлайн магазин за дрехи, специализиран в продажбата на стилно и елегантно дамско облекло. Въпреки широката гама от продукти и конкурентоспособните цени, те се борят да постигнат по-голям оборот и да привлекат още повече клиенти. За да им помогнем да постигнат тези цели, разработваме рекламна стратегия, фокусирана върху различни онлайн маркетингови канали и персонализирани подходи.
Преди партньорството с нас, те са се сблъсквали с проблеми, свързани с проследяването на бизнес данните и резултатите, което, както знаем, е един от най-често срещаните и големи предизвикателства за един бизнес. Не са имали информация за стойността на клиентите си – какво е процентното отношение между нови и завърнали се потребители, както и липсващи данни за продажбите.
Клиентът се свърза с нас след лоши резултати, вследствие на безцелно похарчени пари за реклама и липса на анализ и стратегия за подобрение.
След като направихме задължителната техническа проверка и анализ на ретроспективната дейност в акаунтите и се уверихме, че се запознахме с всичко, започнахме стъпка по стъпка да предприемаме действия, които да ни отведат до желания резултат. Какви бяха предизвикателствата?
Първата стъпка в разработването на рекламната стратегия е детайлен анализ на целевата аудитория на магазина. Анализирахме данните от миналогодишни продажби и извлякохме важни демографски и поведенчески характеристики. Постарахме се и се приближихме до това да разберем кой е buyer person-a на този бизнес, посредством редица тестови кампании – нещо, което преди това не беше правено. Използвахме разходите, за да си отговорим на въпроса коя е аудиторията на този бизнес.
След анализа на целевата аудитория, решихме да приложим интегриран подход към рекламата, комбинирайки различни онлайн маркетингови канали за постигане на по-добри резултати:
Използвахме данните от анализа на целевата аудитория, за да изградим персонализирани рекламни кампании в социалните мрежи Facebook и Instagram. Приложихме детайлно сегментиране, за да достигнем до потенциалните клиенти с подходящите облекла според техните предпочитания и стил. По-конкретно:
Благодарение на това, още в самото начало започнахме да се ориентираме към кои аудитории си струва да използваме по-голям бюджет, кои рекламни формати се представят по-добре и като цяло – кое носи добра възвращаемост.
Преди нас, клиентът нямаше активни реклами в Google. Стартирахме с използване на ключови думи, свързани с модата и дрехите, за да се появяваме на челни позиции в резултати от търсенето. Това ни позволи да генерираме повече кликове и да увеличим трафика към онлайн магазина. Също така направихме тестове с различни ключови търсения и кампании в Search-a, както и Performance Max кампании.
За да запазим връзката с клиентите и да ги ангажираме, разработихме персонализирано съдържание и стратегия за имейл маркетинг. Създадохме сегментирани списъци с потребители и регулярно изпращаме персонализирани съобщения, които включват препоръки за продукти, специални оферти и известия за нови колекции. Също така използваме автоматизирани кампании, (наричани още flow-ове), на база потребителското поведение в сайта, които да „преследват“ най-топлите аудитории. Целта е не просто повишаване на продажбите, но и укрепване на лоялността на клиентската база.
В основата на правилната стратегия стои редовното измерване и оценка на резултатите от рекламните кампании. Използваме съответните инструменти за анализ, за да проследим трафика, конверсиите и възвръщаемостта на инвестицията. На базата на тези данни правим оптимизации и коригираме нашите рекламни стратегии, за да постигнем максимални резултати.
След постигане на първите резултати от съвместната ни работа с клиента, му дадохме няколко основни насоки, към които да се придържа, за да запазим рентабилността:
След прилагането на рекламната стратегия на онлайн магазина за дрехи, забелязваме значителен ръст в трафика към сайта и повишение на оборота за месец юни 2023 спрямо същия период през 2022 г.
Графиките го показват достатъчно красноречиво.
НА ДНЕВНА БАЗА:
НА СЕДМИЧНА БАЗА:
ПОВИШЕНИЕТО СЕ ЗАБЕЛЯЗВА НЕ ПРОСТО В АБСОЛЮТНАТА СТОЙНОСТ НА ОБОРОТА, НО И В БРОЯ ПОРЪЧКИ ЗА СРАВНЯВАНИТЕ ПЕРИОДИ:
Ако и вие сте собственик на онлайн магазин и търсите надежден партньор, който да се грижи за управлението на вашите онлайн реклами и да ви помага да растете, ние сме насреща. Нашият екип от професионалисти ще извърши детайлна диагностика, като анализира текущото състояние на вашия бизнес и ще ви предложи персонализирани решения, базирани на реални данни.
Съзнаваме, че всеки бизнес е уникален и има своите специфични нужди. Точно затова, при анализа на вашето състояние, ще се фокусираме върху индивидуалните ви изисквания и цели.
Основният проблем, който трябваше да разрешим е, че трябваше в максимално кратък срок да измислим стратегия и да структурираме кампаниите. Също, създаване на множество кампании и оптимизиране на определения за целта бюджет. А ето и с какво се сблъскахме конкретно:
Клиентът ни е разпознаваем бранд, който е водещ в сферата си на дейност. Стартира през 2002 г. Няма да споделяме име или конкретни числа, но ще използваме проценти, за да добиете ясна представа за резултатите.
Клиентът се чувстваше несигурен в потенциалната възвръщаемост на инвестицията, похарчена за реклама. Също залагаше на вече доказани продукти, които обаче са изчерпали до известна степен интереса от страна на клиентите.
Преди нашата съвместна работа, партньорът ни имаше проблеми във визуалното представяне на продуктите си.
Основното предизвикателство, което имахме, е изграждането на стратегия, която да предадем на достъпен език на нашия партньор. Същината на проблема е, че поради големината на бизнеса, всеки ход в неизвестното е свързан със сериозно финансиране и това плаши клиента. Респективно, и отговорността от наша страна е голяма.
Селектирахме продукти, в които разпознаваме потенциал за продажби на база анализ и съпоставка с конкуренцията в бранша.
Разпределихме бюджета на база тенденциите в сферата и на анализ на предишните резултати. Заложихме и разпределихме бюджета в различните части на рекламите по такъв начин, че ако те не бъдат успешни, да не засегнат общата дейност на бизнеса.
Бързината и флексабилността, с които работим, са в основата на успеха ни като агенция. Опитът досега ни показва, че бързата реакция е решаваща.
Изводът е, че клиентите са склонни да правят по-големи поръчки, което влияе положително на печалбите.
Makaroon.bg е една от водещите компании в България, предлагаща ваучери за преживяване. Те разбират колко важно е забавлението и как това може да запълни и разнообрази времето ви и да направи живота ви по-добър с емоции и преживявания. Като една от най-предпочитаните фирми в България за подобни услуги те със сигурност знаят как да организират мечтаното от вас преживяване и да направят най-вълнуващите подаръци..
Makaroon.bg е един от любимите ни партньори! Само за няколко години успяхме да подобрим цялото преживяване на клиентите. Преминахме през цялостно ребрандиране, което доведе до по-висока степен на разпознаваемост на пазара. Успяхме не само да увеличим оборота, но и да повишим рентабилността на разходите.
Това беше постигнато чрез подобряване на рекламите и чрез правилното насочване към фокус таргета ни. Видим и ясен признак за успеха е увеличеното с 347% CTR в сравнение с периода, в който не се намесихме. Нещо повече, успяхме да подобрим потребителското изживяване в уебсайта. Много пропуски бяха прегледани и оправени, което бързо доведе и до подобряване на всеки един процес в сайта.