Magic Creative

+359 877 065 466

Резултати

Искате и вашите резултати да са тук? Свържете се с нас днес!

5/5

16+ ревюта

5/5

22+ ревюта

5/5

32+ ревюта

Tochici е фирма, която е най-известна с веригата си магазини в София от началото на 2020 г. Компанията предлага основно дрехи за бебета и деца под 16 години.

ссКогато Tochici се обърнаха към нас, те работеха с онлайн реклама от няколко месеца. До този момент те не бяха разчитали до голяма степен на онлайн продажбите.
За нас поемането на рекламата за бизнес като Tochici беше огромно предизвикателство, но и привилегия. Нашата задача беше не само да увеличим продажбите, но и да създадем пълно онлайн присъствие и визуална идентичност на марката.

Какво Направихме?

Искахме да им помогнем да порастнат експоненциално. Всяка част от дизайна на фирмата представлява частица, която я отличава и казва на потребителя какво да очаква. За да постигнем най-добрия имидж на магазина, направихме проучване на нишата, както и на конкурентите в страната и извън нея.

За постигането на страхотен резултат помогнаха не само маркетинговите стратегии, но и висококачествените дизайни, които създадохме. Добрата визия на дизайна може да бъде много убедителна. Клиентът може просто да избере даден продукт заради начина, по който изглежда дизайнът. Правилното разбиране на визуалната идентичност може да помогне на всеки един бизнес да постигне по-голям успех.

Постигнати Резултати:

Приход

ROAS

+ 0 %↑
+ 0 %↑

Транзакции

Растеж

+ 0 %↑
+ 0 %↑
ТОЧИЦИ I'VE SEEN THE MAGIC
Take me back.

CTR

CPC

CPM

Транзакции

+ 0 %↑
- 0 %
- 0 %
+ 0 %↑

CTR

CPC

+ 0 %↑
- 0 %

CPM

Транзакции

- 0 %
+ 0 %↑
От стартиращ онлайн магазин в мултимилионен бизнес?
Ако става въпрос за надминаване на очакванията за постигнати резултати на клиента, то нашият екип от експерти в маркетинга успяват да надскочат всяка цел и визия. Само за 3 години успяхме да увеличим приходите с над 400%, ROAS-а почти 2 пъти, но това не беше достатъчно. С всеки изминал месец продължаваме да издигаме бизнеса на следващо ниво.

ЗА КЛИЕНТА

Партньорът ни оперира в сферата на услугите. Това, което бизнесът му предлага е подходящо както за B2B, така и за B2C клиенти. Нашата съвместна работа започна през 2021г.

ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Клиентът е работил с предходна рекламна агенция, като при работата с тях резултатите не са били задоволителни и това е довело до нерантабилност на бизнеса, буквално на крачка от фалит.

Дефинирахме ключови отправни точки и предизвикателства, на които да наблегнем при изграждане на нова стратегия за реклама: 

Проблеми:

Предизвикателства:

Проблеми:

Предизвикателства:

ЦЕЛИ

Основна цел на бизнеса:

ПОДОБРЯВАНЕ НА РЕНТАБИЛНОСТТА И ПОВИШАВАНЕ НА ПРИХОДИТЕ

FACEBOOK:

GOOGLE:

Заварихме акаунта на клиента с 1 кампания, в която бяха пръстнати общи ключови думи за всяка от предлаганите услуги. Всички хаотично разположени ключови думи отвеждаха потребителя към един и същ краен адрес, което беше крайно неефективно, за което говореха влошения Bounce rate, Conversion rate и CTR.

В резултат на всички промени и преструктурирания в акаунта достигнахме до отлични резултати и ежемесечен растеж спрямо всяка предходна година.

EMAIL:

WEBSITE:

КАКВО НАПРАВИХМЕ?

Performance анализ и дефиниране на проблеми:

ПРОФЕСИОНАЛНИ СЪВЕТИ

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАШАТА РАБОТА

За 3 години успяхме да изградим стратегия, която да изгради разпознаваемост на бранда и да издигне бизнеса до ТОП 3 сред конкурентите в България. За 3 години успяхме да изпреварим по резултати конкурентни компании с над 10г присъствие на пазара. Успяхме да изградим връзка на доверие в нашето партньорство.

2021 vs 2022
/Януари - Юни/

Започнахме с увеличаване на разходите за реклама и тестването на различни рекламни кампании във Facebook и Google Ads. За първите 6 месеца успяхме да генерираме значителен брой продажби и да вдигнем не само разхода, но и прихода на бизнеса. Увеличихме разхода за реклама спрямо същия период 2021 със 125%, което доведе до увеличаване на прихода с 53%.

2022 vs 2023
/Януари - Юни/

Увеличихме разхода за реклама спрямо същия период 2022 със 116%, което доведе до увеличаване на прихода със 107%. През първите 6 месеца на 2023г увеличихме прихода 2 пъти спрямо 2022г и 3 пъти спрямо 2021г.

Резултати от 2021г до 2023г:

Резултати през изминалите 3 години работа в партньорство с нас – от 2021г до 2023г:
С какви темпове УВЕЛИЧИХМЕ 
трафика на сайтa?
За тези 3 години увеличихме трафика на сайта със 275%, достигнахме ръст 274% на новите потенциални клиенти и увеличихме сесиите на сайта със 281%. Увеличихме транзакциите през сайта със 187%, което доведе до 201% увеличение на приходите през сайта.
След стартиране на работата с нас, бизнесът увеличи с над 400% приходите си.
През 2023г на база нашите експертни прогнози ще увеличи 3 пъти ръста на приходите си. От старта на съвместното ни партньорство през 2021 до 2023г, само за 3г продължаваме да генерираме значителен ръст на продажбите на годишна база, което доведе до установяване не само на постоянна положителна рентабилност, но и до разсрастване на бизнеса до нови хоризонти. Ако и Вашият бизнес има нужда от експертна намесa, консултирайте се още днес с нас.
ВИЖ ПОВЕЧЕ ВЪРНИ МЕ ОБРАТНО

74% РЪСТ ОЩЕ ЗА ПЪРВИТЕ 2 МЕСЕЦА!

В следващите редове ще ви представим резултатите, които постигнахме още през първите ни два месеца работа с нов клиент, който се свърза с нас за помощ в развитието на неговия онлайн магазин.

ЗА КЛИЕНТА

За нас е от голямо значение да запазим анонимността на нашия клиент, по тази причина няма да използваме имена или конкретни числа, но ще ви представим достатъчно описателно целия процес и резултатите, до които той доведе. Той има успешна мрежа от физически обекти и онлайн магазин. Предлага голямо разнообразие от модни артикули – дрехи и аксесоари. Нашата съвместна работа започна през март 2023 година. Сблъскахме се с няколко предизвикателства, които успешно преодоляхме още в началото на нашето партньорство.

ЦЕЛИ

Заедно решихме да гоним целта от минимум 20% РЪСТ НА ПРИХОДИТЕ на месец (за първите 2 месеца) и минимум 50% (за първите 6 месеца)

КАКВО НАПРАВИХМЕ?

Пълен ретроспективен и технически анализ:

За да постигнем желаните резултати, извършихме обстоен анализ на предишните маркетингови подходи. Това включваше преглед на използваните маркетингови канали, техническия аспект на уебсайта, проучване на ключовите метрики и анализ на връзките между сайта и платформите за реклама.

Дефиниране на подходящите аудитории:

Използвахме комплексен подход за идентифициране и сегментиране на целевите аудитории на клиента. Извършихме подробно изследване на поведението, предпочитанията и демографските характеристики на потенциалните клиенти.

Обсъдихме заедно с клиента визията за бизнеса в дългосрочен план:

Извършихме консултации с клиента, където обсъдихме техните цели, ценности и мисия. Анализирахме бизнес модела им и изградихме дългосрочна стратегия, насочена към постигане на растеж и повишаване на конкурентното предимство.

Изграждане на стратегия за цялостно присъствие на пазара:

Създадохме стратегия за мултиканално маркетиране, използвайки: Facebook Ads, Google Ads и имейл маркетинг. Чрез оптимизация на рекламните кампании, успяхме да постигнем по-голяма видимост и ангажираност на аудиторията. Използвайки имейл маркетинг, създадохме персонализирани и целенасочени съобщения, които увеличиха ефективността и конверсиите.

ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Клиентът разполага с години опит в онлайн търговията. Въпреки началния си краткосрочен растеж, бизнесът влиза в период на застой. Клиентът е имал трудности с рекламата и продажбите сред които: нерентабилност, нисък оборот, слаб conversion rate, незадоволителни стойности на средна покупка и други. А ето и повече подробности за проблемите, с които се сблъскахме:

Липса на цялостна маркетингова стратегия:

Отсъствие на дефинирана стратегия за позициониране на бранда, определение на целева аудитория, създаване на конкурентно предимство и установяване на ясни цели.

Слабо присъствие на креативни реклами:

Недостатъчно използване на иновативни и креативни идеи при създаването на рекламни материали.

Липса на анализиране и подход към данните от рекламите:

Незадоволителна употреба на данните от рекламните кампании за извличане на ценна информация и вземане на добре обосновани решения за оптимизация.

Неправилно таргетиране:

Липса на прецизност при определението на целевата аудитория, което води до некачествени потребители или нискокачествен трафик.

Нерелевантно съдържание и комуникация с крайните потребители:

Несъответствие между предлаганото съдържание и нуждите, интересите и предпочитанията на целевата аудитория.

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАШАТА РАБОТА

За 3 години успяхме да изградим стратегия, която да изгради разпознаваемост на бранда и да издигне бизнеса до ТОП 3 сред конкурентите в България. За 3 години успяхме да изпреварим по резултати конкурентни компании с над 10г присъствие на пазара. Успяхме да изградим връзка на доверие в нашето партньорство.

Приходи:

Потребители:

Постигнахме много повече от желанието на клиента само за първите 2 месеца. Наблюдавахме значително увеличение в приходите, броя на транзакциите, средната стойност на поръчките, броя на потребителите и сесиите на уебсайта. Подобрихме таргетирането, качеството на рекламите и ангажираността на потребителите. Тези резултати са малка част от потенциала, който може да бъде освободен във всеки бизнес, с правилния подход, реклама и аудитория

Ако ти имаш онлайн бизнес и не си сигурен кой е правилният подход или не си доволен от резултатите си до момента, не се колебай, а си запиши час за среща с нас още сега!

ВИЖ ПОВЕЧЕ ВЪРНИ МЕ ОБРАТНО
Каква стратегия приложихме за увеличение на месечния оборот с цели 184% за период от една година?
Едно от най-положителните неща в нашата работа е, че резултатите могат да бъдат измерени и онагледени. Днес ще ви разкажем какви са стъпките, през които преминахме, за да увеличим месечния оборот на онлайн магазин за дрехи с цели 184% за една година, с минимално увеличение на разходите. И не само това – този резултат беше съпътстван с увеличаване на броя на сесиите и потребителите,, които конвертират.с нов клиент, който се свърза с нас за помощ в развитието на неговия онлайн магазин.

ЗА КЛИЕНТА

Клиентът ни е един от най-разпознаваемите онлайн магазин за дрехи, специализиран в продажбата на стилно и елегантно дамско облекло. Въпреки широката гама от продукти и конкурентоспособните цени, те се борят да постигнат по-голям оборот и да привлекат още повече клиенти. За да им помогнем да постигнат тези цели, разработваме рекламна стратегия, фокусирана върху различни онлайн маркетингови канали и персонализирани подходи.

Преди партньорството с нас, те са се сблъсквали с проблеми, свързани с проследяването на бизнес данните и резултатите, което, както знаем, е един от най-често срещаните и големи предизвикателства за един бизнес. Не са имали информация за стойността на клиентите си – какво е процентното отношение между нови и завърнали се потребители, както и липсващи данни за продажбите.

ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Клиентът се свърза с нас след лоши резултати, вследствие на безцелно похарчени пари за реклама и липса на анализ и стратегия за подобрение.

След като направихме задължителната техническа проверка и анализ на ретроспективната дейност в акаунтите и се уверихме, че се запознахме с всичко, започнахме стъпка по стъпка да предприемаме действия, които да ни отведат до желания резултат. Какви бяха предизвикателствата?

КАКВО НАПРАВИХМЕ?

1. АНАЛИЗ НА ЦЕЛЕВАТА АУДИТОРИЯ

Първата стъпка в разработването на рекламната стратегия е детайлен анализ на целевата аудитория на магазина. Анализирахме данните от миналогодишни продажби и извлякохме важни демографски и поведенчески характеристики. Постарахме се и се приближихме до това да разберем кой е buyer person-a на този бизнес, посредством редица тестови кампании – нещо, което преди това не беше правено. Използвахме разходите, за да си отговорим на въпроса коя е аудиторията на този бизнес.

2. ПЕРСОНАЛИЗИРАН ПОДХОД КЪМ РЕКЛАМАТА

След анализа на целевата аудитория, решихме да приложим интегриран подход към рекламата, комбинирайки различни онлайн маркетингови канали за постигане на по-добри резултати:

Социални мрежи

Използвахме данните от анализа на целевата аудитория, за да изградим персонализирани рекламни кампании в социалните мрежи Facebook и Instagram. Приложихме детайлно сегментиране, за да достигнем до потенциалните клиенти с подходящите облекла според техните предпочитания и стил. По-конкретно:

Благодарение на това, още в самото начало започнахме да се ориентираме към кои аудитории си струва да използваме по-голям бюджет, кои рекламни формати се представят по-добре и като цяло – кое носи добра възвращаемост.

Реклами в Google:

Преди нас, клиентът нямаше активни реклами в Google. Стартирахме с използване на ключови думи, свързани с модата и дрехите, за да се появяваме на челни позиции в резултати от търсенето. Това ни позволи да генерираме повече кликове и да увеличим трафика към онлайн магазина. Също така направихме тестове с различни ключови търсения и кампании в Search-a, както и Performance Max кампании.

Email маркетинг:

За да запазим връзката с клиентите и да ги ангажираме, разработихме персонализирано съдържание и стратегия за имейл маркетинг. Създадохме сегментирани списъци с потребители и регулярно изпращаме персонализирани съобщения, които включват препоръки за продукти, специални оферти и известия за нови колекции. Също така използваме автоматизирани кампании, (наричани още flow-ове), на база потребителското поведение в сайта, които да „преследват“ най-топлите аудитории. Целта е не просто повишаване на продажбите, но и укрепване на лоялността на клиентската база.

3. ОЦЕНКА НА ПОСТИГНАТИТЕ РЕЗУЛТАТИ И ТЯХНАТА ОПТИМИЗАЦИЯ

В основата на правилната стратегия стои редовното измерване и оценка на резултатите от рекламните кампании. Използваме съответните инструменти за анализ, за да проследим трафика, конверсиите и възвръщаемостта на инвестицията. На базата на тези данни правим оптимизации и коригираме нашите рекламни стратегии, за да постигнем максимални резултати.

ПРОФЕСИОНАЛНИ СЪВЕТИ ОТ НАС

След постигане на първите резултати от съвместната ни работа с клиента, му дадохме няколко основни насоки, към които да се придържа, за да запазим рентабилността:

РЕЗУЛТАТИТЕ

След прилагането на рекламната стратегия на онлайн магазина за дрехи, забелязваме значителен ръст в трафика към сайта и повишение на оборота за месец юни 2023 спрямо същия период през 2022 г. 

Графиките го показват достатъчно красноречиво.

НА ДНЕВНА БАЗА:

НА СЕДМИЧНА БАЗА:

ПОВИШЕНИЕТО СЕ ЗАБЕЛЯЗВА НЕ ПРОСТО В АБСОЛЮТНАТА СТОЙНОСТ НА ОБОРОТА, НО И В БРОЯ ПОРЪЧКИ ЗА СРАВНЯВАНИТЕ ПЕРИОДИ:

ПРОДАЖБИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ, А КЛИЕНТСКАТА БАЗА СЕ РАЗШИРЯВА. РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ PPC КАМПАНИИТЕ СА ОСОБЕНО УСПЕШНИ, КАТО ГЕНЕРИРАТ ЗНАЧИТЕЛЕН БРОЙ КОНВЕРСИИ И НОВИ КЛИЕНТИ.
Броят на потребителите е увеличен със 197%, а само новите потребители – с над 246%. При сесиите се наблюдава ръст от над 225%. Разработената рекламна стратегия за повишаване на оборота на онлайн магазина за дрехи помогна на клиента да постигне желаните цели. Персоналният подход даде възможност за постигане на по-голяма видимост, генериране на трафик и привличане на нови клиенти. Оптимизацията и постоянното проследяване на резултатите ни помогнаха да приспособим стратегията към нуждите на аудиторията и да постигнем значително увеличение на оборота на магазина.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Ако и вие сте собственик на онлайн магазин и търсите надежден партньор, който да се грижи за управлението на вашите онлайн реклами и да ви помага да растете, ние сме насреща. Нашият екип от професионалисти ще извърши детайлна диагностика, като анализира текущото състояние на вашия бизнес и ще ви предложи персонализирани решения, базирани на реални данни.

Съзнаваме, че всеки бизнес е уникален и има своите специфични нужди. Точно затова, при анализа на вашето състояние, ще се фокусираме върху индивидуалните ви изисквания и цели.

ВИЖ ПОВЕЧЕ ВЪРНИ МЕ ОБРАТНО
В следващите редове ще ви представим резултатите, които постигнахме за 3-дневна кампания с един от най-новите ни клиенти и лидер в сферата на магазините за продажба на материали за дома и градината.

ЗА КЛИЕНТА

Нашият клиент разполага с верига магазини, в които се продават материали за дома и градината. Поради широката разпознаваемост на бранда, няма да навлизаме в подробности с числата. Но нека продължим с резултатите! Нашата съвместна работа започна през пролетта. Една от по-специалните за нас кампании, които ще разкрием, е за периода 21.07-23.07. Реализирахме 3-дневна кампания и затрупахме онлайн магазина на клиента ни с поръчки.

ЦЕЛИ

Целта ни за тази акция бе да „закупим“ на възможно най-добра цена нова аудитория за клиента и да реализираме голям обем продажби на конкретни артикули, оптимизирайки максимално цената на конверсия.

КАКВО НАПРАВИХМЕ?

1. СТРАТЕГИЯ И ПЛАНИРАНЕ

За да постигнем желаните резултати, се събрахме и стратегирахме 3 отделни кампании с различни аудитории и формати.

2. БЮДЖЕТИРАНЕ КЪМ ПОДХОДЯЩИТЕ АУДИТОРИИ

Разпределихме бюджета на база тенденциите в бранша и ретроспективния анализ, който извършихме.

3. БЪРЗА РЕАКЦИЯ

Бързината и ефикасността, с които работим, са в основата на успеха ни като агенция. Фокусирахме голям ресурс, за да можем ефективно и качествено да изпълним поставените цели.

ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Основният проблем, който трябваше да разрешим е, че трябваше в максимално кратък срок да измислим стратегия и да структурираме кампаниите. Също, създаване на множество кампании и оптимизиране на определения за целта бюджет. А ето и с какво се сблъскахме конкретно:

1. ОТСЪСТВИЕ НА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ

Липса на стратегическо насочване на бранда, отсъствие на ясно определена целева аудитория, недостатъчно изградени конкурентни предимства и неясно определени цели

2. ЛИПСА НА АНАЛИЗИРАНЕ И ПОДХОД КЪМ ДАННИТЕ ОТ РЕКЛАМИТЕ

За да можем да взимаме добре обосновани решения за оптимизация и да извличаме ценна информация, трябва да знаем как да употребяваме данните от рекламните кампании.

3. НЕПРАВИЛНО ТАРГЕТИРАНЕ

Нискокачествения трафик е следствие на неправилното таргетиране на аудиторията. Това води до некачествени потребители, които не правят конверсии. Това води и до забавяне прогреса на бизнеса.

РЕЗУЛТАТИ

ПРИХОДИ

ПОТРЕБИТЕЛИ:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Надхвърлихме очакванията за подобен тип кампания, вследствие на детайлен анализ и професионализъм. На лице са значително увеличение в приходите, броя на транзакциите, средната стойност на поръчките, броя на потребителите и сесиите на уебсайта. Като добавена стойност към акаунта, имаме голям обем от аудитория, вследствие на тази кампания, които да ремаркетираме. Ако ти имаш онлайн бизнес и не си сигурен кой е правилният подход или не си доволен от резултатите си до момента, не се колебай, а си запиши час за среща с нас още сега!
ВИЖ ПОВЕЧЕ ВЪРНИ МЕ ОБРАТНО
В следващите редове ще ви представим резултатите, които постигнахме през един най-слабите месеци с наш клиент – лидер в своята сфера.

ЗА КЛИЕНТА

Клиентът ни е разпознаваем бранд, който е водещ в сферата си на дейност. Стартира през 2002 г. Няма да споделяме име или конкретни числа, но ще използваме проценти, за да добиете ясна представа за резултатите.

ЦЕЛИ

Целта ни за тази акция бе да „закупим“ на възможно най-добра цена нова аудитория за клиента и да реализираме голям обем продажби на конкретни артикули, оптимизирайки максимално цената на конверсия.

ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

1. НИСКО БЮДЖЕТИРАНЕ И ЗАЛАГАНЕ НА СИГУРНОТО

Клиентът се чувстваше несигурен в потенциалната възвръщаемост на инвестицията, похарчена за реклама. Също залагаше на вече доказани продукти, които обаче са изчерпали до известна степен интереса от страна на клиентите.

2. ВИЗУАЛНОТО ПРЕДСТАВЯНЕ

Преди нашата съвместна работа, партньорът ни имаше проблеми във визуалното представяне на продуктите си.

3. РИСК

Основното предизвикателство, което имахме, е изграждането на стратегия, която да предадем на достъпен език на нашия партньор. Същината на проблема е, че поради големината на бизнеса, всеки ход в неизвестното е свързан със сериозно финансиране и това плаши клиента. Респективно, и отговорността от наша страна е голяма.

ЦЕЛИ

Целта ни с този клиент беше да осъществим нов тип кампании, с които да стартираме цяло ново перо на приходи и да издигнем пречалбите 50% спрямо същия период предната година.

КАКВО НАПРАВИХМЕ?

1. СТРАТЕГИЯ И ПЛАНИРАНЕ

Селектирахме продукти, в които разпознаваме потенциал за продажби на база анализ и съпоставка с конкуренцията в бранша.

2. БЮДЖЕТИРАНЕ КЪМ ПОДХОДЯЩИТЕ АУДИТОРИИ

Разпределихме бюджета на база тенденциите в сферата и на анализ на предишните резултати. Заложихме и разпределихме бюджета в различните части на рекламите по такъв начин, че ако те не бъдат успешни, да не засегнат общата дейност на бизнеса.

3. БЪРЗА РЕАКЦИЯ

Бързината и флексабилността, с които работим, са в основата на успеха ни като агенция. Опитът досега ни показва, че бързата реакция е решаваща.

РЕЗУЛТАТИ

ПРИХОДИ

Изводът е, че клиентите са склонни да правят по-големи поръчки, което влияе положително на печалбите.  

ПОТРЕБИТЕЛИ:

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Успяхме да надхвърлим поставените цели и да увеличим оборота до 76.60% при поставена цел от 50.00% . Надхвърлихме очакванията и на клиента, като увеличихме броя на транзакциите, средната стойност на поръчките, броя на потребителите и сесиите на уебсайта. Разполагаме и с голям обем нова аудитория, която да ремаркетираме за бъдещи конверсии на добра цена. Ако и вие имате онлайн бизнес и не сте сигурни кой е правилният подход или не сте доволни от резултатите си до момента, не се колебайте, а си запишете час за среща с нас още сега!
ВИЖ ПОВЕЧЕ ВЪРНИ МЕ ОБРАТНО

Makaroon.bg е една от водещите компании в България, предлагаща ваучери за преживяване. Те разбират колко важно е забавлението и как това може да запълни и разнообрази времето ви и да направи живота ви по-добър с емоции и преживявания. Като една от най-предпочитаните фирми в България за подобни услуги те със сигурност знаят как да организират мечтаното от вас преживяване и да направят най-вълнуващите подаръци..

Какво Направихме?

Makaroon.bg е един от любимите ни партньори! Само за няколко години успяхме да подобрим цялото преживяване на клиентите. Преминахме през цялостно ребрандиране, което доведе до по-висока степен на разпознаваемост на пазара. Успяхме не само да увеличим оборота, но и да повишим рентабилността на разходите.

Това беше постигнато чрез подобряване на рекламите и чрез правилното насочване към фокус таргета ни. Видим и ясен признак за успеха е увеличеното с 347% CTR в сравнение с периода, в който не се намесихме. Нещо повече, успяхме да подобрим потребителското изживяване в уебсайта. Много пропуски бяха прегледани и оправени, което бързо доведе и до подобряване на всеки един процес в сайта.

Постигнати Резултати:

CTR

CPC

+ 0 %↑
- 0 %

CPM

Транзакции

- 0 %
+ 0 %↑
MAKAROON I'VE SEEN THE MAGIC
Take me back.